Online alışverişimdeki ürünleri iade edebilir miyim?
Almış olduğunuz ürünleri; orijinal ambalaj veya kutusunda, etiketli ve kullanılmamış olarak sitemiz üzerinden iade edebilirsiniz. İade edilecek ürünlerle birlikte e-Arşiv Faturanızın da gönderilmesi gerekmektedir. Faturası gönderilmeyen ürünlerin iade işlemleri kabul edilmemektedir.
Online alışverişimdeki ürünleri kaç gün içerisinde iade edebilirim?
Ürünleri, size ulaştığı günü takiben yasal süre olan 14 Gün gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Ürünleri mağazalarınızdan iade edebilir miyim?
Online alışverişinizde almış olduğunuz ürünleri sadece sitemiz üzerinden talep oluşturarak veya 0850 532 1967 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayıp destek alarak iade edebilirsiniz. Mağazalarımızda ürün iadesi yapılamamaktadır.
İade işlemleri için ürünleri hangi kargo şirketi ile göndereceğim?
İade işlemlerinde, ürün/ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firması Sürat Kargo ile Sürat zarfı içerisinde veya orijinal kutusunda ücretsiz gönderebilirsiniz. Sürat Kargo dışındaki kargo firmaları ile yapılan gönderilerin kargo ücreti müşterilerimize aittir.
İade edilecek ürünleri hangi adrese göndermeliyim?
Ürünlerinizi Sürat kargo ile 1.No.lu.Beşirli Mah. Şenol Güneş Spor Kompleksi MedicalPark Stadyumu Ts Club Trabzon adresine gönderebilirsiniz.
e-Arşiv faturamı kaybettim, ne yapmalıyım?
Faturanızı kaybetmeniz durumunda0 850 532 1967 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak adresine e-mail göndererek faturanızı tekrar talep edebilirsiniz. Talebi alınan fatura istekleri belirtmiş olduğunuz mail adresinize en kısa sürede ulaştırılacaktır
İade edilen ürünlerin geri ödemesi ne zaman yapılır?
Kargoya teslim ettiğiniz ürünler depomuza ulaştığında ürünlerin iade şartlarına uygunluğu incelenir. Ürünlerin bu şartlara uygun olması durumunda, iade tutarı 3 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacak ve bilgisi tarafınıza mail olarak ulaştırılacaktır. İade tutarının hesabınızda gözükme süresi banka prosedürleri gereği 7 – 15 iş gününü bulabilmektedir. İade ettiğiniz ürün/ürünlerin geri ödemesi siparişte kullandığınız ödeme metodu kullanılarak iade edilir. İade işlemleri sırasında herhangi bir sorun yaşarsanız; 0850 532 1967 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.
Online alışverişimdeki ürünleri iptal edebilir miyim?
Siparişiniz `Hazırlık Aşamasında` ya da `Kargoya Verildi`durumunda değilse iptal işlemlerinizi 0 850 532 1967 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizin durumunu `Hesabım`sekmesindeki `Siparişlerim` penceresinden kontrol edebilirsiniz
İptal edilen siparişlerimi tekrar aktif edebilir miyim?
İptal edilen siparişlerinizin aktif edilmesi mümkün olmadığından beğendiğiniz ürünler için yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
Online alışverişimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?
Satın almış olduğunuz ürünlerde değişim işlemlerinde ürününüz firmamıza ulaştıktan sonra ücreti hesabınıza bakiye olarak yüklenir, mevcut bakiyeniz ile sayfamızdan yeniden alışveriş yapabilirsiniz.